4-5 жовтня 2007 року на базі Глухівського державного педагогічного університету за сприяння Міністерства освіти і науки України, Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПШ України, Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти було проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію "Психолого-педагогічні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів в умовах євроінтеграції".
Роботу конференції було зосереджено за такими напрямками: Секція 1 «Теоретико-методологічні   основи   професійної   підготовки педагогів у сучасних соціокультурних умовах»; Секція 2 «Психологічні   засади   професійної   підготовки   вчителя   в умовах євроінтеграції», Секція 3 «Актуальні проблеми фахової підготовки педагогів-філологів (у національному і світовому контексті)», Секція 4 «Психолого-педагогічні     аспекти     розвитку     професійної компетентності викладачів», Секція 5 «Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти в контексті євроінтеграційної стратегії», Секція 6 «Зарубіжний   досвід   розвитку   педагогічної   майстерності викладача». Всі виступи були з використанням медіа-презентацій.
Пленарне засідання було відкрито Курком Олександром Івановичем, ректор Глухівського державного педагогічного університету, професором і модерувалось  Семеног Оленою Миколаївною, доктором педагогічних наук, старшим науковим співробітником Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. Велику зацікавленість визвали доповіді «Принцип цінності особистості у психології, педагогіці та суспільстві» (Рибалка Віталій Васильович, доктор психологічних наук, професор, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України); «Аксіологічні аспекти професійного становлення вчителів мистецьких дисциплін в умовах євроінтерації» (Орлов Валерій Федорович, доктор педагогічних наук, професор, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України); «Педагогічний      професіоналізм      у      контексті      системного      та синергетичного методологічних підходів» (Гузій Наталія Василівна, канд. пед. наук, доцент, завідувач кафедри педагогічної творчості Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова); «Культура педагогічного спілкування: інтерактивні методи і технології» (Іванова Тетяна Вікторівна, доктор педагогічних наук, старший науковий  співробітник Інституту  педагогічної освіти  і  освіти дорослих АПН України); «Обласні інститути післядипломної педагогічної освіти як корпоративні структури» (Живодьор Володимир  Федорович,  професор, ректор Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Медведев Ігор Анатолійович, канд. наук з державного управління, проректор  з  наукової роботи  Сумського  обласного  інституту післядипломної педагогічної освіти); «Мовна особистість педагога-дослідника в соціокультурній парадигмі XXI століття» (Семеног Олена Миколаївна, доктор пед. наук, доцент, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України); Психологічна    діагностика    духовного     потенціалу     майбутнього викладача (Помиткін Едуард Олександрович, канд. психол. наук, завідувач відділу педагогічної психології і психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України); «Розбудова інноваційного суспільства з позицій нової філософії освіти в    Україні» (Жук Михайло Васильович, канд. філос. наук, доцент, завідувач кафедри соціально-гуманітарних наук і українознавства Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти); «Нові вимоги до освітніх стратегій за умов формування економіки знань» (Крапивний І.В.,  канд.   екон.   наук,  доцент  Сумського  обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, докторант СумДУ).
Для учасників конференції були проведені  з використанням інтернет ресурсів та презентацій майстер-класи лабораторії «Євроінтеграція, партнерство та інноваційна освіта» кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та українознавства Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти - «Як стати сучасними: освіта за умов розбудови суспільства знань»  (Крапивний І.В., к.е.н., доц.);  «Навчальний заклад за умов сучасного інформаційного простору (як залучитись до грантових проектів)». Презентація проектів «Антологія адаптованого досвіду або для чого існують програми освітніх обмінів», «Американська філософія освіти очима українських дослідників», «Вісник програм шкільних обмінів» Посольства США в Україні (Жук М.В., к. філос. н., доц., випускник американської програми обмінів «Громадські зв’язки»); «Технології підготовки публічних виступів та презентацій» (Дудко Н.В., к.пед.н., доц.); «Що таке критичне мислення та як ним оволодіти» (Крамаренко Л.Д. , ст.  викладач., сертифікований тренер); «Проект Світового банку та МОН України «Рівний доступ до якісної освіти» (випускник проекту, Кода С.В., ст. викладач).   На протязі проведення конференції всі її учасники розглянули платформи спільних освітніх проектів для розвитку подальшої співпраці.

Фотозвіт

 

 

Сайт управляется системой uCoz