—умський обласний ≥нститут п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти

ћетодичн≥ наробки

 

ћетодичний центр —умського обласного ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти

  1. „ас утворенн¤ Ц 2005 р≥к.

” 2005-2003 рр.† в ≤нститут≥ ≥снували методичн≥ каб≥нети, у 2003-2000 рр. Ц методичн≥ в≥дд≥ли, до 2000р. Ц методисти з окремих навчальних дисципл≥н (предмет≥в)
ћетодичний центр (дал≥ ћ÷) —умського обласного ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти (—ќ≤ѕѕќ) Ц структурний п≥дрозд≥л ≤нституту та науково-методична установа системи п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти, що зд≥йснюЇ д≥¤льн≥сть, повТ¤зану з орган≥зац≥Їю п≥сл¤дипломноњ осв≥ти педагог≥чних кадр≥в; п≥двищенн¤м њх науково-методичного р≥вн¤, фаховоњ майстерност≥ та наданн¤м методичноњ допомоги педагог≥чним ≥ кер≥вним прац≥вникам дошк≥льних, загальноосв≥тн≥х профес≥йно-техн≥чних та позашк≥льних навчальних заклад≥в.

  1.  адровий склад центр Ц 14 ос≥б, ≥з них Ц зав≥дувач Ц 1, методист≥в Ц 13.

«ав≥дувач центру Ц ёрченко Ћ. ≤. ѕ≥дпор¤дкований ћ÷ проректору з навчально-методичноњ роботи Ц ”довиченко ≤. ¬.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи центру

ћетою д≥¤льност≥ ћ÷ Ї орган≥зац≥¤ безперервноњ роботи методичноњ служби област≥, п≥двищенн¤ науково-методичного р≥вн¤ ≥ фаховоњ майстерност≥ педагог≥чних ≥ кер≥вних кадр≥в дошк≥льних, загальноосв≥тн≥х, профес≥йно-техн≥чних та позашк≥льних навчальних заклад≥в.

ќсновн≥ функц≥њ д≥¤льност≥ ћ÷

÷≥льов≥ функц≥њ:
≥нформац≥йно-коригуюча Ц спр¤мована на корекц≥ю та оновленн¤ ≥нформац≥њ, ¤ка пост≥йно зм≥нюЇтьс¤ в результат≥ розвитку сусп≥льства ≥ науки, впровадженн¤ нових осв≥тн≥х технолог≥й;
компенсаторна Ц наданн¤ педагогам ≥нформац≥њ, ¤ка не була отримана п≥д час навчанн¤ дл¤ здобутт¤ вищоњ педагог≥чноњ осв≥ти;
в≥дновлювальна Ц оновленн¤ знань ≥ вм≥нь, ¤к≥ були частково або повн≥стю втрачен≥ в процес≥ трудовоњ д≥¤льност≥;
прогностична (або випереджальна) Ц врахуванн¤ перспективи розвитку осв≥ти та управл≥нн¤ осв≥тою, спр¤муванн¤ на використанн¤ нов≥тн≥х ≥дей та технолог≥й у педагог≥чн≥й, кер≥вн≥й практиц≥.
ќрган≥зац≥йн≥ функц≥њ:
д≥агностична Ц систематичне вивченн¤ реального стану та р≥вн¤ профес≥йноњ компетентност≥ педагог≥чних та кер≥вних кадр≥в;
моделююча Ц моделюванн¤ зм≥сту, форм ≥ метод≥в п≥двищенн¤ фаховоњ квал≥ф≥кац≥њ кадр≥в;
орган≥зац≥йно-координуюча Ц удосконаленн¤ координац≥њ д≥¤льност≥ субТЇкт≥в п≥двищенн¤ профес≥йноњ компетенц≥њ на р≥зних р≥вн¤х (в≥д обласного ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти до методичних каб≥нет≥в та обТЇднань (кафедр) навчальних заклад≥в) з метою уникненн¤ дублюванн¤ у зм≥ст≥ та орган≥зац≥њ роботи з педагог≥чними та кер≥вними кадрами;
контрольно-≥нформац≥йна Ц створенн¤ та п≥дтримка зворотного звТ¤зку, системи ≥нформац≥йного забезпеченн¤ (бази даних про ¤к≥сн≥ та к≥льк≥сн≥ показники, зм≥ни) на вс≥х р≥вн¤х структурних п≥дрозд≥л≥в п≥двищенн¤ профес≥йноњ компетентност≥ кадр≥в;
маркетингова Ц п≥двищенн¤ профес≥йноњ компетентност≥ педагог≥чних ≥ кер≥вних кадр≥в та конкурентноздатност≥ п≥дрозд≥лу з урахуванн¤м економ≥чних, ≥нновац≥йних, ф≥нансових, соц≥альних та ≥нших умов формуванн¤ реклами, ц≥ноутворенн¤ осв≥тн≥х послуг у навчальних закладах, установах осв≥ти.

—оц≥ально-психолог≥чн≥ функц≥њ спр¤мован≥ на попул¤ризац≥ю††† п≥двищенн¤ р≥вн¤ профес≥йноњ компетентност≥ педагог≥чних ≥ кер≥вних кадр≥в, що маЇ спри¤ти мотивац≥њ та розвитку њх творчоњ активност≥.

Ќапр¤ми д≥¤льност≥ ћ÷

науково-методичний Ц †проведенн¤ фундаментальних досл≥джень у галуз¤х: методолог≥њ, зм≥сту, теор≥њ управл≥нн¤ осв≥тою; орган≥зац≥¤ науково-досл≥дноњ роботи; супров≥д процесу атестац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в, навчальних заклад≥в, викладанн¤ базових дисципл≥н;
плануючо-орган≥зац≥йний Ц орган≥зац≥¤ та проведенн¤ науково-методичних заход≥в дл¤ вс≥х категор≥й педагог≥чних прац≥вник≥в; робота з обдарованими д≥тьми; орган≥зац≥¤ представницьких заход≥в тощо;
експериментально-досл≥дний Ц досл≥дженн¤, експериментальна перев≥рка, апробац≥¤ осв≥тн≥х ≥нновац≥й в галуз≥ дидактики, педагог≥ки, психолог≥њ, методики, фаху, державного управл≥нн¤ осв≥тою, осв≥тнього менеджменту тощо;
навчальний Ц просв≥тницька робота в систем≥ осв≥ти, попул¤ризац≥¤ передового педагог≥чного досв≥ду та ≥нновац≥й в осв≥т≥;
≥нформац≥йно-анал≥тично-консалтинговий Ц наданн¤ ≥нформац≥йних послуг закладам осв≥ти, зб≥р, анал≥з, систематизац≥¤, обробка, узагальненн¤ ≥нформац≥њ;
психолого-педагог≥чний Ц в≥дпов≥дний супров≥д навчально-виховного процесу в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах, консультуванн¤ педагог≥чних прац≥вник≥в;
редакц≥йно-видавничий †Ц розробка, виданн¤, редагуванн¤, рецензуванн¤ науково-методичних пос≥бник≥в, рекомендац≥й, статей тощо;

коригуючий Ц †координац≥¤ методичноњ роботи педагог≥в та кер≥вних кадр≥в област≥ в атестац≥йний та п≥сл¤атестац≥йний пер≥оди.

ќсновн≥ завданн¤ д≥¤льност≥ ћ÷:

 

ѕрезентац≥¤ на тему: "—истемний п≥дх≥д до орган≥зац≥њ науково-методичноњ роботи"

| Ќад≥слати листа | ©2007 —ќ≤ѕѕќ

Сайт управляется системой uCoz