—умський обласний ≥нститут п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти

 афедри, центри, лаборатор≥њ

 афедра соц≥ально-гуман≥тарних дисципл≥н
та украњнознавства

  1. „ас утворенн¤ Ц 2006 р≥к.
  2.  адровий склад кафедри Ц 9 ос≥б, ≥з них Ц доцент≥в Ц 2, в.о. доцента Ц 1, кандидат≥в наук Ц 3.

«ав≥дувач кафедри Ц ∆ук ћ.¬., доцент, кандидат ф≥лософських наук, випускник програми ƒерждепартаменту —Ўј "√ромадськ≥ звТ¤зки"† проекту "√армон≥¤" та украњнсько-канадського проекту "–озбудова демократ≥њ".

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи кафедри

Ќа факультет≥ переп≥дготовки дл¤ маг≥стр≥в Ц "—тратег≥чний менеджмент", "—тратег≥чний менеджмент в осв≥т≥", "‘≥лософ≥¤ менеджменту", "¬ища осв≥та та Ѕолонський процес", "ѕроектн≥ технолог≥њ", "”крањнське д≥лове мовленн¤", "ћоделюванн¤", "ѕсихолог≥¤ педагог≥чного менеджменту", "—учасн≥ теор≥њ управл≥нськоњ д≥¤льност≥".

ѕартнери кафедри: ≤нститут м≥жнародноњ пол≥тики Ќорвег≥њ (м.ќсло), Ќј” ћј (≤нститут громадського сусп≥льства, кафедра пол≥толог≥њ), ÷ентр м≥жнародноњ осв≥ти (м. Ќовосиб≥рськ, –‘), √лух≥вський ƒѕ”, ѕолтавський ќ≤ѕѕќ, ’арк≥вський обласний науково-методичний ≥нститут безперервноњ осв≥ти, ¬сеукрањнська асоц≥ац≥¤ викладач≥в ≥стор≥њ та сусп≥льних дисципл≥н "Ќова ƒоба"(м. Ћьв≥в), ќрган≥зац≥¤ "¬чител≥ за демократ≥ю та партнерство" (м.  ињв), ¬сеукрањнський  ом≥тет «ахисту д≥тей (м.  ињв), украњно-канадський проект "–озбудова демократ≥њ" (м.  ињв), ѕрограма "IntelЃ †- Ќавчанн¤ дл¤ майбутнього", International School Projekt, Ѕуковинський пол≥толог≥чний центр, ‘онд ‘.≈берта, —умська —п≥лка письменник≥в ”крањни, ¬сеукрањнська јсоц≥ац≥¤ учител≥в рос≥йськоњ мови та л≥тератури, ≤нститут навчальноњ л≥тератури ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни, ¬идавництво "ѕедагог≥чна преса", "ќснова" (м. ’арк≥в), "√рамота" (м.  ињв), ћ≥жнародний ≥нститут Ќац≥онального мемор≥алу  атастрофи ≥ √ероњзму YAD VASHEM (™русалим).

 афедра державного управл≥нн¤ та педагог≥чного менеджменту

  1. „ас утворенн¤ Ц 2006 р≥к.
  2.  адровий склад кафедри Ц 12 ос≥б , ≥з них: кандидат≥в наук Ц 3, доцент≥в Ц 3, старших викладач≥в Ц 5, викладач≥в Ц 2, лаборант≥в Ц 1.

¬.о. зав≥дувача кафедри Ц ћедведЇв ≤.ј. , в.о. доцента, кандидат наук з державного управл≥нн¤.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи кафедри

 омплексна проблема, над ¤кою працюють викладач≥ кафедри Ц "—труктурно - функц≥ональне перетворенн¤ системи п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ та переп≥дготовки кер≥вних кадр≥в на р≥вн≥ област≥".
ќсновою роботи кафедри державного управл≥нн¤ та педагог≥чного менеджменту Ї квал≥ф≥коване забезпеченн¤ профес≥йноњ переп≥дготовки та п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ фах≥вц≥в здатних формувати та реал≥зовувати державну пол≥тику в галуз¤х осв≥ти, педагог≥ки та адм≥н≥стративного менеджменту, спри¤нн¤ формуванню в них сучасних знань† та виробленню в≥дпов≥дних ум≥нь ≥ навичок дл¤ зд≥йсненн¤† високоефективноњ профес≥йноњ д≥¤льност≥.

 афедра методики початковоњ та природничо-
математичноњ осв≥ти

  1. „ас утворенн¤ кафедри Ц 2006 р≥к.

” 2006 роц≥ кафедра мала назву методики та зм≥сту викладанн¤ у навчальних закладах, позанавчальноњ† та виховноњ роботи. « 2007 Ц методики початковоњ та природничо-математичноњ осв≥ти.

  1.  адровий склад кафедри Ц 11 ос≥б, ≥з них: професор≥в - 1, доктор≥в педагог≥чних наук Ц 1, кандидат≥в педагог≥чних наук Ц 1, кандидат≥в б≥олог≥чних наук Ц 1, доцент≥в Ц 2, в.о. доцента Ц 1, старших викладач≥в Ц 6, лаборант≥в Ц 1.

«ав≥дувач кафедри Ц „айченко Ќ.Ќ., професор, доктор педагог≥чних наук.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи кафедри
ѕроблема, над ¤кою працюють викладач≥ кафедри: "“еоретичн≥ та методичн≥ аспекти п≥дготовки вчител≥в початковоњ школи та природничо-математичних дисципл≥н загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в до ≥нновац≥йноњ педагог≥чноњ д≥¤льност≥".

 афедра педагог≥ки та ≥нновац≥йних технолог≥й

  1. „ас утворенн¤ Ц 1997 р≥к.

” 2000 роц≥ кафедра мала назву - сучасних педагог≥чних технолог≥й, у 2005 роц≥ Ц≥нновац≥йних технолог≥й зм≥сту та метод≥в осв≥ти. « вересн¤ 2006 року Ц педагог≥ки та ≥нновац≥йних технолог≥й .

  1.  адровий склад кафедри Ц 10 ос≥б, ≥з них: кандидат≥в педагог≥чних наук Ц 2, доцент≥в Ц 3, в.о. доцента Ц 1, старших викладач≥в Ц 4, викладач≥в Ц 2, лаборант≥в Ц 1.

«ав≥дувач кафедри Ц «ахарова ≤.ќ., доцент, кандидат педагог≥чних наук.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи кафедри

ѕроблема, над ¤кою працюють викладач≥ кафедри, Ц "ѕедагог≥чна ≥нновац≥йна д≥¤льн≥сть, ¤к основа модерн≥зац≥њ сучасноњ школи". ” зв'¤зку з цим, викладачами розроблено ≥ндив≥дуальн≥ плани-проспекти науково-досл≥дницькоњ д≥¤льност≥ за трьома напр¤мами:

 афедра психолог≥њ

  1. „ас утворенн¤ Ц 1990 р≥к.

” 1990 роц≥ кафедра мала назву Ц соц≥ально-гуман≥тарних дисципл≥н, педагог≥ки ≥ психолог≥њ, у 1994 Ц педагог≥ки ≥ психолог≥њ, з 2006 Ц кафедра психолог≥њ.

  1.  адровий склад кафедри Ц 9 ос≥б, ≥з них: кандидат≥в психолог≥чних наук Ц 3, доцент≥в Ц 2, в.о. доцента Ц 1, старших викладач≥в Ц 2, викладач≥в Ц 2, лаборант≥в Ц 2.

«ав≥дувач кафедри Ц Ўаванов —.¬ Ц в.о. доцента, кандидат психолог≥чних наук.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи кафедри
ѕроблема, над ¤кою працюЇ кафедра Ц "ѕсихолог≥чн≥ особливост≥ реал≥зац≥њ творчого потенц≥алу педагог≥в та менеджер≥в", а також методична, навчальна, наукова та орган≥зац≥йна робота.

 афедра теор≥њ та методики вихованн¤

  1. „ас утворенн¤ кафедри Ц 2006 р≥к.
  2.  адровий склад кафедри Ц 9 ос≥б, ≥з них: кандидат≥в педагог≥чних наук Ц 1, кандидат≥в ф≥зичного вихованн¤ та спорту Ц 1, доцент≥в Ц 1, в.о. доцента Ц 1, старших викладач≥в Ц 4, викладач≥в Ц 2, лаборант≥в Ц 1.

¬.о. зав≥дувача кафедри† - јртюшк≥на Ћ.ћ., доцент, кандидат педагог≥чних наук.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи кафедри

ѕроблема, над ¤кою працюють викладач≥ кафедри Ц "ћетодичн≥ засади переп≥дготовки педагог≥в до використанн¤ нов≥тн≥х виховних технолог≥й ".† ѕровод¤тьс¤ два експерименти: "ћетодика та технолог≥њ соц≥ально-педагог≥чноњ роботи в осв≥тн≥х закладах" (јртюшк≥на Ћ.ћ., ™фремова √.Ћ.); "’удожньо-естетична осв≥та ≥† вихованн¤ учн≥в загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в ††††у††† †процес≥†††† впровадженн¤††† ≥нтегрованих††† курс≥в"††† (—Їрих Ћ.¬., Ѕубнова ≤.—.).

Ћаборатор≥¤ ≥нновац≥йних технолог≥й та сучасних техн≥чних засоб≥в навчанн¤

  1. „ас утворенн¤ лаборатор≥њ Ц 2006 р≥к.

Ћаборатор≥¤ ≥нновац≥йних технолог≥й та сучасних техн≥чних засоб≥в навчанн¤ - структурний п≥дрозд≥л ≤нституту.

  1.  адровий склад лаборатор≥њ Ц4 особи, ≥з них: зав≥дувач† Ц 1, наукових сп≥вроб≥тник≥в Ц 3.

«ав≥дувач лаборатор≥њ Ц Ћабудько —.ѕ.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи лаборатор≥њ
Ќавчально-методична та наукова робота з педагог≥чними кадрами област≥ з впровадженн¤ ≥нновац≥йних технолог≥й та сучасних техн≥чних засоб≥в навчанн¤ у навчально-виховний процес, координац≥¤ процесу апробац≥њ та впровадженн¤ сучасного навчального обладнанн¤ з природничо-математичних та технолог≥чних дисципл≥н у практику роботи загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в, практичне консультуванн¤ учасник≥в апробац≥њ.

Ћаборатор≥¤ с≥льськоњ школи

  1. „ас утворенн¤ Ц 2005 р≥к. 
  2.  адровий склад лаборатор≥њ Ц 3 науков≥ сп≥вроб≥тники.
  3. ќсновн≥ напр¤ми роботи лаборатор≥њ

ѕроведенн¤ науково-досл≥дноњ роботи з перспективних напр¤м≥в розвитку осв≥тньоњ системи с≥льського рег≥ону , розробка ефективних технолог≥й навчально-виховного процесу та управл≥нн¤ доступн≥стю та ¤к≥стю осв≥ти.

Ћаборатор≥¤ особист≥сно-ор≥Їнтованого навчанн¤

  1. „ас утворенн¤ Ц 2006 р≥к. 
  2.  адровий склад лаборатор≥њ Ц 4 особи, ≥з них Ц зав≥дувач† - 1, науков≥ сп≥вроб≥тники - 3.

«ав≥дувач† лаборатор≥њ† Ц кандидат†† психолог≥чних† наук,† доцент “арасова “.Ѕ.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи лаборатор≥њ

«авданн¤, над ¤кими працюють науков≥ сп≥вроб≥тники лаборатор≥њ:

” рамках програми науково-досл≥дноњ та експериментальноњ роботи (Ќаказ управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ в≥д 01.03.2002р. є62) †науков≥ сп≥вроб≥тники лаборатор≥њ забезпечують проведенн¤ рег≥онального експерименту "≤нновац≥йна осв≥тн¤ технолог≥¤ "≈колог≥¤ та розвиток".

ћетодичний центр —умського обласного ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти

  1. „ас утворенн¤ Ц 2005 р≥к.

” 2005-2003 рр.† в ≤нститут≥ ≥снували методичн≥ каб≥нети, у 2003-2000 рр. Ц методичн≥ в≥дд≥ли, до 2000р. Ц методисти з окремих навчальних дисципл≥н (предмет≥в)
ћетодичний центр (дал≥ ћ÷) —умського обласного ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти (—ќ≤ѕѕќ) Ц структурний п≥дрозд≥л ≤нституту та науково-методична установа системи п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти, що зд≥йснюЇ д≥¤льн≥сть, повТ¤зану з орган≥зац≥Їю п≥сл¤дипломноњ осв≥ти педагог≥чних кадр≥в; п≥двищенн¤м њх науково-методичного р≥вн¤, фаховоњ майстерност≥ та наданн¤м методичноњ допомоги педагог≥чним ≥ кер≥вним прац≥вникам дошк≥льних, загальноосв≥тн≥х профес≥йно-техн≥чних та позашк≥льних навчальних заклад≥в.

  1.  адровий склад центр Ц 14 ос≥б, ≥з них Ц зав≥дувач Ц 1, методист≥в Ц 13.

«ав≥дувач центру Ц ёрченко Ћ. ≤. ѕ≥дпор¤дкований ћ÷ проректору з навчально-методичноњ роботи Ц ”довиченко ≤. ¬.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи центру

ћетою д≥¤льност≥ ћ÷ Ї орган≥зац≥¤ безперервноњ роботи методичноњ служби област≥, п≥двищенн¤ науково-методичного р≥вн¤ ≥ фаховоњ майстерност≥ педагог≥чних ≥ кер≥вних кадр≥в дошк≥льних, загальноосв≥тн≥х, профес≥йно-техн≥чних та позашк≥льних навчальних заклад≥в.

ќсновн≥ функц≥њ д≥¤льност≥ ћ÷

÷≥льов≥ функц≥њ:
≥нформац≥йно-коригуюча Ц спр¤мована на корекц≥ю та оновленн¤ ≥нформац≥њ, ¤ка пост≥йно зм≥нюЇтьс¤ в результат≥ розвитку сусп≥льства ≥ науки, впровадженн¤ нових осв≥тн≥х технолог≥й;
компенсаторна Ц наданн¤ педагогам ≥нформац≥њ, ¤ка не була отримана п≥д час навчанн¤ дл¤ здобутт¤ вищоњ педагог≥чноњ осв≥ти;
в≥дновлювальна Ц оновленн¤ знань ≥ вм≥нь, ¤к≥ були частково або повн≥стю втрачен≥ в процес≥ трудовоњ д≥¤льност≥;
прогностична (або випереджальна) Ц врахуванн¤ перспективи розвитку осв≥ти та управл≥нн¤ осв≥тою, спр¤муванн¤ на використанн¤ нов≥тн≥х ≥дей та технолог≥й у педагог≥чн≥й, кер≥вн≥й практиц≥.
ќрган≥зац≥йн≥ функц≥њ:
д≥агностична Ц систематичне вивченн¤ реального стану та р≥вн¤ профес≥йноњ компетентност≥ педагог≥чних та кер≥вних кадр≥в;
моделююча Ц моделюванн¤ зм≥сту, форм ≥ метод≥в п≥двищенн¤ фаховоњ квал≥ф≥кац≥њ кадр≥в;
орган≥зац≥йно-координуюча Ц удосконаленн¤ координац≥њ д≥¤льност≥ субТЇкт≥в п≥двищенн¤ профес≥йноњ компетенц≥њ на р≥зних р≥вн¤х (в≥д обласного ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти до методичних каб≥нет≥в та обТЇднань (кафедр) навчальних заклад≥в) з метою уникненн¤ дублюванн¤ у зм≥ст≥ та орган≥зац≥њ роботи з педагог≥чними та кер≥вними кадрами;
контрольно-≥нформац≥йна Ц створенн¤ та п≥дтримка зворотного звТ¤зку, системи ≥нформац≥йного забезпеченн¤ (бази даних про ¤к≥сн≥ та к≥льк≥сн≥ показники, зм≥ни) на вс≥х р≥вн¤х структурних п≥дрозд≥л≥в п≥двищенн¤ профес≥йноњ компетентност≥ кадр≥в;
маркетингова Ц п≥двищенн¤ профес≥йноњ компетентност≥ педагог≥чних ≥ кер≥вних кадр≥в та конкурентноздатност≥ п≥дрозд≥лу з урахуванн¤м економ≥чних, ≥нновац≥йних, ф≥нансових, соц≥альних та ≥нших умов формуванн¤ реклами, ц≥ноутворенн¤ осв≥тн≥х послуг у навчальних закладах, установах осв≥ти.

—оц≥ально-психолог≥чн≥ функц≥њ спр¤мован≥ на попул¤ризац≥ю††† п≥двищенн¤ р≥вн¤ профес≥йноњ компетентност≥ педагог≥чних ≥ кер≥вних кадр≥в, що маЇ спри¤ти мотивац≥њ та розвитку њх творчоњ активност≥.

Ќапр¤ми д≥¤льност≥ ћ÷

науково-методичний Ц †проведенн¤ фундаментальних досл≥джень у галуз¤х: методолог≥њ, зм≥сту, теор≥њ управл≥нн¤ осв≥тою; орган≥зац≥¤ науково-досл≥дноњ роботи; супров≥д процесу атестац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в, навчальних заклад≥в, викладанн¤ базових дисципл≥н;
плануючо-орган≥зац≥йний Ц орган≥зац≥¤ та проведенн¤ науково-методичних заход≥в дл¤ вс≥х категор≥й педагог≥чних прац≥вник≥в; робота з обдарованими д≥тьми; орган≥зац≥¤ представницьких заход≥в тощо;
експериментально-досл≥дний Ц досл≥дженн¤, експериментальна перев≥рка, апробац≥¤ осв≥тн≥х ≥нновац≥й в галуз≥ дидактики, педагог≥ки, психолог≥њ, методики, фаху, державного управл≥нн¤ осв≥тою, осв≥тнього менеджменту тощо;
навчальний Ц просв≥тницька робота в систем≥ осв≥ти, попул¤ризац≥¤ передового педагог≥чного досв≥ду та ≥нновац≥й в осв≥т≥;
≥нформац≥йно-анал≥тично-консалтинговий Ц наданн¤ ≥нформац≥йних послуг закладам осв≥ти, зб≥р, анал≥з, систематизац≥¤, обробка, узагальненн¤ ≥нформац≥њ;
психолого-педагог≥чний Ц в≥дпов≥дний супров≥д навчально-виховного процесу в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах, консультуванн¤ педагог≥чних прац≥вник≥в;
редакц≥йно-видавничий †Ц розробка, виданн¤, редагуванн¤, рецензуванн¤ науково-методичних пос≥бник≥в, рекомендац≥й, статей тощо;

коригуючий Ц †координац≥¤ методичноњ роботи педагог≥в та кер≥вних кадр≥в област≥ в атестац≥йний та п≥сл¤атестац≥йний пер≥оди.

ќсновн≥ завданн¤ д≥¤льност≥ ћ÷:

—умський навчально-консультац≥йний центр √лух≥вського державного педагог≥чного ун≥верситету

  1. „ас утворенн¤ Ц 1998 р≥к.
  2.   адровий склад центру Ц 2 особи, ≥з них зав≥дувач Ц 1, пров≥дний фах≥вець Ц 1.

«ав≥дувач центру Ц ¬≥тер ќ.≤.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи центру
Ќаданн¤ консультативноњ допомоги щодо п≥дготовки, переп≥дготовки фах≥вц≥в за заочно-дистанц≥йною формою навчанн¤ на контрактн≥й основ≥ з акредитованих спец≥альностей (дошк≥льне вихованн¤; практична психолог≥¤; дошк≥льне вихованн¤, англ≥йська мова; початкове навчанн¤, англ≥йська мова; початкове навчанн¤, дошк≥льне вихованн¤; трудове навчанн¤, ≥нформатика) за м≥сцем прац≥ та проживанн¤.

÷ентр ≥нформац≥йних технолог≥й

  1. „ас утворенн¤ Ц 2000 р≥к.
  2.  адровий склад центру Ц 4 особи, ≥з них зав≥дувач центру Ц 1, спец≥ал≥ст≥в першоњ категор≥њ Ц 1, спец≥ал≥ст≥в другоњ категор≥њ Ц 1, лаборант≥в-1.

«ав≥дувач центру Ц Ќ≥колаЇнко ћ.—.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи центру

—умський обласний центр зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤ та мон≥торингу ¤кост≥ осв≥ти

  1. „ас утворенн¤ Ц 2005 р≥к.

—умський обласний центр зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤ та мон≥торингу ¤кост≥† Ц структурний п≥дрозд≥л —умського обласного ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти дл¤ науково-методичного ≥ орган≥зац≥йного забезпеченн¤ управл≥нн¤ ¤к≥стю осв≥ти в рег≥он≥ та зд≥йсненн¤ зовн≥шнього оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень випускник≥в навчальних заклад≥в системи загальноњ середньоњ осв≥ти.
÷ентр зд≥йснюЇ свою д≥¤льн≥сть у взаЇмод≥њ з≥ структурними п≥дрозд≥лами ”правл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки ќƒј, районними управл≥нн¤ми (в≥дд≥лами) осв≥ти, районними (м≥ськими) методичними каб≥нетами, —умським обласним ≥нститутом п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти, з≥ створеними при них ком≥с≥¤ми ≥ органами, а також з осв≥тн≥ми установами ≥ педагогами.

  1.  адровий склад центру Ц 13 ос≥б, ≥з них: зав≥дувач Ц 1,

методисти Ц 12.
«ав≥дувач центру Ц  уртась —. ј. ѕ≥дпор¤дкований ÷ентр ≤-му проректору ЅЇлковському ¬. ¬.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи центру

 ћетою д≥¤льност≥ —умського обласного центру зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤ та мон≥торингу ¤кост≥ осв≥ти Ї:

ќсновн≥ функц≥њ д≥¤льност≥ ÷ентру

Ќапр¤ми д≥¤льност≥ ÷ентру

Ќапр¤ми д≥¤льност≥ ÷ентру в≥дпов≥дають новим тенденц≥¤м розвитку системи рег≥онального управл≥нн¤ ¤к≥стю осв≥ти, запровадженню мон≥торингових досл≥джень та зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤, а саме:

ќсновн≥ завданн¤ д≥¤льност≥ ÷ентру:

–едакц≥йно-видавничий в≥дд≥л

Ќачальник центру Ц  рюк ё.™.

÷ентр займаЇтьс¤ редакц≥йно-видавничою д≥¤льн≥стю: друк, тиражуванн¤, скануванн¤, форматуванн¤, редагуванн¤ текст≥в, видавництво навчально-методичних та наукових матер≥ал≥в.

Ќавчальний в≥дд≥л

  1. „ас утворенн¤ Ц 2000 р.
  2.  адровий склад в≥дд≥луЦ 4 особи, з них начальник в≥дд≥лу Ц 1, методист≥вЦ3.

††††††††† Ќачальник навчального в≥дд≥лу Ц ћиргородська ќ. ¬.

  1. ќсновн≥ напр¤ми роботи в≥дд≥лу: 

 аб≥нет передового педагог≥чного досв≥ду

  1. „ас утворенн¤ Ц 2005 р≥к.
  2.  адровий склад каб≥нету Ц 1 особа Ц  орень Ћ.¬, методист.
  3. ќсновн≥ напр¤ми роботи каб≥нету:

<<< На головну

| Ќад≥слати листа | ©2007 —ќ≤ѕѕќ

Сайт управляется системой uCoz